Trevlig stund ute på altanen.......

På sena förmiddagen åkte Hasse och hämtade hem Mattias och Johanna från Ludvika.
Mattias hade ju sovit över hos sin pappa och Johanna
hade sovit över hos någon kompis.

Själv har jag sovit jättedåligt inatt, så jag har varit jättetrött
hela dagen.... och det har även Hasse och Johanna varit.

Den enda som har varit pigg, det är Mattias.
Han har haft kompisar här hemma och sen på eftermiddagen
åkte han och en kompis iväg och fiskade och badade i Dammsjön.

På eftermiddagen fick jag mig en trevlig och rolig överraskning.




Brorsan, Lina, Nellie och Molly kom förbi och hälsade på och
grattade mig i efterskott.




Jag fick en fin blombukett och ett fint födelsedagskort som Nellie och
Molly hade skrivit och ritat i.
Det var jättefint!!!




Sen fick jag även denna fina kakburk med hemgjorda kakor!!!!
Och inte vilka kakor som helst!!!
Nä, det var mina favoritkakor.... Linas super-duper-goda dubbla
havreflarn med hemgjord smörkräm i mellan.
Mumsilifilibabba.....mmmmmm..... dom är så gooooooooda!!!!
Dom bara smälter i munnen.




Jag hade ingen speciell fika här hemma, så jag fick gå igenom skafferiet
och skrapa ihop något..... hittade chokladbollar, Mariekex och Grillchips.

Eftersom det var så soligt och fint väder ute, så var det varmt och behagligt
ute på altanen. Vi satt där ute och fikade och umgicks.
Det var så trevligt så!







Trackback
RSS 2.0