Privatchaufför.......

Då var denna arbetsvecka slut.
Veckorna går så fort.

Denna dagen började jag med att gå till sjukgymnastiken,
med Johanna. Vi var dit och tränade.
Tyvärr var det fler än vi som var där, så tidigt på morgonen, så
man fick vänta på olika maskiner.
Men det fick gå det med. Vi blev i alla fall svettiga och utmattade.

När jag hade duschat och fixat iordning mig, så var det bara att åka
till jobbet och jobba.

Johanna kom till jobbet idag med.
Hon hade varit på stan med några kompisar och fikat och umgåtts.
Så då passade hon på att åka med mig hem.

Idag har jag även agerat som privatchaufför åt mina kids.
Jag har skjutsat och hämtat dom, lite här och där....hit och dit.
Nyss hämtade jag Mattias från Bergakul.
Sen senare antar jag att jag får hämta hem Johanna, som är hos
en kompis.

Hasse är på jobbet, han har ett nattskift framför sig. (Började kl. 21.00).
Men vi hann ha lite "fredagsmys" innan han skulle iväg och jobba.
Och vi hann även vara ner till kyrkogården och tända ljus i gravlyktorna vid
Hasses mormor och morfars grav.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0