Djursafari........

Jag har ju varit helt sjukskriven sen förra veckan, och fram tills igår.
Idag började jag jobba ½-tid och det fram till min
semester som är om ca en vecka.
Skönt att vara "igång" igen.....

Ännu en varm dag idag, även om det har blivit mulet nu mot kvällen.
Sen fick vi ju lite regn och det mullrade till lite några gånger.
Så svalare och "sämre" väder verkar ju vara på gång......

Eftersom det har varit väldigt varmt idag, så har jag inte
gjort några större ansträngningar sen jag kom hem från jobbet.

Senare på eftermiddagen var jag och Hasse förbi hos brorsan och dom.
Vi satt ute i skuggan och tjolade, drack kaffe och åt jordgubbar.

Nellie hade även gjort iordning en djurpark som vi alla blev
guidade igenom.... en och en.
Hon hade placerat ut lite olika sorters gosedjur på gården som
vi fick gå runt och titta på.... och även klappa...om man ville.

Hahhahaaa.....jaaa-a.... Nellie har då ingen brist på fantasi.
Man kan få vara med om det mesta när man kommer och ska
hälsa på brorsan med familj.

Alltid lika spännande!




Kommentarer
Postat av: Vävaren

Av din blogg att döma har du verkat väldigt trött och utarbetad. Skönt med semester så du får vila!



Den här plötsliga värmeböljan efter en svalare tid kom ju som en chock. Nästan 30 grader inne! FY!



Det är omöjligt att sova i denna värme! Jag ligger på soffan framför fläkten!

2011-07-01 @ 11:25:56
Postat av: Jaana

Ja, jag har varit väldigt trött...och är fortfarande trött. Men snart är det semester och då får jag försöka "ladda batterierna" igen :)



Ja, denna hemska värmen gör det ju inte bättre. För man kan knappt sova...suck.



Kram!

2011-07-01 @ 14:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0