Lägesrapport från sjuklingen.......

Vad de norska gutterna är bra på skidor!
Har nyss sett hur Northug tog VM-guldet i femmilen.

Tidigare idag var Seppo förbi här på en kopp kaffe. Trevligt!
När han gick, så följde Johanna med honom.

Hasse kommer hem snart, efter en 12 timmars förmiddagsskift.

Mattias är hemma och ska städa sitt rum idag.... för det har jag bestämt.
Men städningen går sakta..... ja, den går inte alls.... suck.

Själv mår jag nog liiiiite bättre, tror jag.
Den hemska huggande smärtan i bakhuvudet kommer inte lika
ofta nu.... jag kan faktiskt röra på huvudet utan att det
smärtar till, på en gång.
Men sen är det nog inga andra förändringar... än i alla fall.

Jag har till och med orkat göra lunch idag, med nöd och näppe.
Det blev lite tufft och jobbigt med huvudvärken och orken
överhuvudtaget..... men till slut blev det mat på bordet åt oss.

Men mer än så blir det inte idag!
Dels för att jag orkar helt enkelt inte och sen ska jag göra allt
för att kurera mig, så att jag får åka och jobba igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0