Min måndag.......

Min måndag på jobbet: Fullt upp!

Min måndag här hemma: Lugn och slapp!

Nu väntar jag på att det roliga programmet "Black Out" ska börja.
Den börjar kl. 20.00 på Kanal 5.
Har ni inte tittat på det förut, så gör det ikväll.
Jag lovar, man får skratta gott åt deltagarna.... åt deras skräck.

Sen om jag orkar ska jag kolla på "Big Brother", kl. 22.00 på TV11.

Idag har det varit kallt...med riktiga isande vindar.
Det har ju haglat och snöat i olika omgångar......brrrrrr.
Såååå onödigt ju!

Att det ska vara så svårt att få ett väder som är LAGOMT!!!
Antingen är det för varmt....eller så är det för kallt....eller
så är det för regningt......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0