Blev hemma idag......

Inatt förstod jag att jag inte skulle orka åka och jobba idag.
Jag har haft en "sämre" natt.... med lite sömn och mer värk.
Så imorse när jag klev upp så var det bara att inse fakta... och
ringa jobbet och meddela att jag blir hemma idag.

Så förmiddagen, fram tills nu, har jag försökt sova.
Det har gått sisso där..... telefonen har väckt mig två gånger...
osköna sovställningar har väckt till mig en antal gånger.
Känner mig inte så där värst utvilad.

Hade tänkt åka och bassängträna idag, men eftersom jag inte
är så mycket piggare nu än i morse, så får träningen utebli idag....tyvärr.

Däremot ska jag gå på 7-års kalas idag, sen senare.
Då spelar det ingen roll om jag är pigg eller trött.
(Hinner ju vila lite mer.....).
Dit SKA jag!!!!
Vill inte missa det!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0