Hemma......

Är det inte det ena, så är det det andra.
Och i mitt fall är det både det ena och det andra med det fjärde.....

Imorse, efter ännu en sömnfattig natt, kände jag bara att nu var det
dags för mig att "bromsa" in lite.
Jag kan inte bara köra på och försöka ignorera hela tiden mina krämpor
och besvär. Ja, ett tag går det, men sen måste man lyssna på sin kropp
och göra något åt det.... så att saker och ting inte blir värre..... som det
i värsta fall kan bli...... och det vet jag av erfarenheter sen förr.

Så imorse bestämde jag mig för att vara hemma från jobbet,
resten av veckan, och försöka tanka på med lite energi.....och försöka
unvika mer smärta.....ja, så gott det går.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0