Popcorn och saft.......

Idag var det lite lugnare på jobbet, men dagen gick fort ändå.

Nellie är hos oss just nu.
Hennes föräldrar och syster är till Borlänge och ska handla
födelsedagspresenter åt Nellie.
Hon fyller ju år nästa måndag.

Frågade Nellie vad hon önskade sig i födelsedagspresent,
så att jag får lite tips på vad jag ska köpa åt henne i present.
Hon hade väl inte så många tips att ge mig...... ett tips var något som jag
inte ens vet vad det är?......och ett annat var pysselgrejer.
Pysselgrejer har jag tänkt på, eftersom jag vet att Nellie är en riktig pysseltjej.

Nellie hade med sig två filmer som hon ville titta på.
Så Mattias poppade popcorn åt dom och nu sitter dom och tittar
på en av filmerna..... och äter popcorn och dricker saft.
Jag var också med ett litet tag och tittade på filmen och åt lite popcorn.
Men jag blev så sömning av det, så jag var tvungen att gå därifrån......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0