Slött var det här!............

Vi har haft en riktig slö och lugn söndags förmiddag här
hemma, jag och ungarna.
Hasse "stackarn" är och gör ett 12-timmars skift på verket.
Han kommer hem kl. 16.00.

Efter att ha slöat hela förmiddagen, gjorde jag ett litet ryck för ett tag sen.
Jag diskade (sånt som vi ej diskar i diskmaskinen), tömde diskmaskinen på rent disk,
plockade undan lite i köket (saker som låg framme) och jag har varit nere i
tvättstugan och sorterat tvätt och startat en tvättmaskin.

Nu är det lite slött igen. Vi åt för ett litet tag sen.
Jag rensade kylen på olika rester, så det var bara att ta det man
ville och värma maten i micron. Smidigt och enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0