Lördagen hittills.......

Idag på förmiddagen blev det "filmtajm" igen.
Nellie ville se på filmen som vi hyrde igår.

På dan skjutsade jag hem Nellie och jag passade på
samtidigt att hälsa på Lina och Molly.
Lina gjorde kaffe åt oss och vi satt ute och drack det.
Det var rätt så skönt och behagligt ute....även om vi var
omringade med stora mörka moln.

När jag kom hem satte jag mig framför tv:n och inväntade
på att Usain Bolt skulle springa 100 meter.

Efter ett tag kom Teresa förbi.
Vi satt och tjolade och drack kaffe.

Teresa ville även ut och åka motorcykel med Hasse....och
efter ett tags "tjatande" och "övertalning" fick hon sig en liten tur.






För ett tag sen åkte Mattias kompis hem.
Grabbarna lanade hela natten. När klockan var strax efter 06.30 imorse,
fick jag säga åt dom att gå och lägga sig.
Att dom orkar!!!!
Men Mattias är både slak och trött nu.....för dom var vakna igen vid 10-tiden.

Johanna är hos sin kompis Oliva. Jag tror dom skulle ha en "tjejkväll".

Själv har jag inga speciella planer för kvällen.... än i alla fall.
Jag är också kanska trött..... viljan att göra olika saker finns någonstans
i mig, men tyvärr fattas orken och lusten.......



Trackback
RSS 2.0