Lördag......

Idag sov vi alla lite längre än vanligt.
För min egen del berodde det på att jag var vaken till väldigt, väldigt sent
och hade av någon konstig anledning svårt att somna?
Så egentligen har det inte blivit så många timmar sömn för mig....och det märks!

Hasse är just för tillfället upp till stan och till Fottas.
Han skulle kolla om han hittade några motorcykelbyxor.....det är det enda
som saknas för honom för att han ska vara fullt utrustad när han är
ute och glider på sin "leksak" =)

Planer för idag då?
Njaa....vet inte.....finns väl huuuuuuur mycket som helst att göra....om
man bara vill och orkar.
Kanske jag gör något här hemma (inne)....eller om jag kanske ska ut
i trådgården och dona lite????
Ja, vi får se!
Det gäller ju även att hitta orken till att göra något.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0