Teaterapa...chokladgodis...övningskörning...äppelträd.....

På eftermiddagen var jag och Johanna hem till brorsan och dom.
Där var det som vanligt, att man knappt såg något av Nellie och Molly
underhöll och spexade hela tiden för oss.
Hon är en riktig teaterapa....hahahahhaaa.

Vi blev bjudna på kaffe och en massa chokladgodis.
Kidsen vann ju någon tävling på Konsum och då fick dom en jättestor
påskägg som var full med olika sorters chokladgodis.

När vi skulle hem ville Johanna övningsköra, så då blev det så.
Vi vär inte ute så länge.
Jag har inte riktigt nerver vad det gäller att sitta brevid och försöka
hålla mig lugn när hon övningskör.
Inte för att hon kör dålig....nej, tvärtom....hon kör jätte lugnt och försiktigt.
Men ändå..... jag är antingen nervös som bara den och gör henne
nervös och stressad.....eller som idag, för att inte stressa henne fick
jag lägga all min energi pål att försöka vara cool och lugn.....och då blev jag
nästan helt oberörd (men ej inombords) och likgiltig istället.
Och jag tror att även det stressade upp Johanna.
Nä, det är nog bäst om coola Hasse övningskör med henne.

Hasse har ägnat sin tid idag med att beskära färdigt våra äppelträd
och åkt med riset till majbrasan vid hembygdsgården.

Mattias har varit hemma hela dagen. Han har mest setat vid datorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0