Chili Con Carne........

Äntligen är den första arbetsveckan gjord!!
Skönt med helg nu!
 
Idag har Johanna kockat.
Det blev Chili Con Carne och ris.
Det var jättegott!
Det är evigheter sen som jag sist åt Chili Con Carne.
Mattias är ju allergisk mot bl a bönor och då har det inte blivit av att man har
gjort det.....man har helt enkelt "glömt" bort vissa maträtter som innehåller
något av det som Mattias är allergisk mot.
 
Efter maten gjorde jag och Johanna ett ärende.
Sen har jag bara varit hemma och hållt på med lite hushållssysslor....fram tills nu.
 
Hasse är på jobbet och kommer hem någon gång vid 21-tiden.
Mattias har en kompis här hemma och det hörs.
Men dom ska snart cykla iväg och bada.
Johanna håller på att fixa iordning sig för tillfället.
Hon ska på fest i Borlänge.
Det är hennes klass från 9:an som ska träffas igen.
 
Själv har jag inte planerat något annat än att jag ska titta på friidrott sen
senare ikväll....kanske....det beror på.....om jag inte hittar på något annat atat göra......
 

Kommentarer
Postat av: mia

Mmm, concarne är gott!!! Alla barnen sprang ifrån kannibalerna utom Arne för han blev chili con carne!

Svar: =)
jagjaana.blogg.se

2012-08-12 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0