Det behövs ingen film när det finns en Moga.........

Idag har vi haft soligt väder, även om det ett tag på eftermiddagen
såg mörkt ut på himlen.....ja, så där åsksjukt....men vi hade turen med oss och
slapp åskan och regnt den här gången.....
 
Förmiddagen var lugn här hemma.
Ingen av oss gjorde något speciellt väsen av sig.
Ja, dom enda som kunde göra något väsen av sig var väl jag och Hasse.
Kidsen sov bort hela förmiddagen.
 
På eftermiddagen var jag och Anette hem till hennes dotter Johanna med familj.
Det var väldigt länge sen som jag sist var dit och hälsade på dom.
Vi satt ute på gården, vid sandlådorna, och fikade och pratade.
Anettes dotter Jessica med familj kom också dit och umgicks med oss.
Det var trevligt att sitta där ute och titta på de halvt vilda ungarna :)
Det var som Anette sa: Man behöver inte titta på någon film, det räcker att
man kommer hit till Moga och bara sitter och tittar........hahahhahhaaaa.
Och det stämmer!
Det var allt från intriger med gråt till komiska situationer.
 
Jag lovar att man var "tung i huvudet" när man åkte därifrån :)
Och att det var skönt att få komma hem till tystnaden.....för det var bara
Johanna som var hemma.
Mattias är till Risingsbo och badar och Hasse är på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0