Många som var ute och handlade............

På förmiddagen var jag och Hasse bara hemma och slöade.
 
På eftermiddagen var vi till Lyviksberget.
Där var jag in på Rusta en snabbis.
Jag köpte lite julpyssel tills imorgon när Nellie kommer hit och ska sova över här.
 
Efter Rusta var det Coop som gällde.
Puuuh....vad folk det var där!!!!
Det var trångt överallt och man kände sig ivägen så fort man stannade
till vid någon hylla för att plocka i varor i kundvagnen.
Långa köer vid kassorna var det också.
 
Men det är nog inget emot vad det kommer att vara närmare jul.....
då alla ska handla en massa julmat.
Då kan man snacka om folk, trångt och köer!
Usch, det inget jag ser fram emot!
Jag blir nästan på dåligt humör av att bara tänka tanken på
när det ska handlas julmaten.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0