Nu får det väl ändå vara nog!!!!...........

Mio fick inte vara pepparkaksgubbe

 
 

Denna rubrik finns med i Aftonbladet idag.

Vill du läsa hela artikeln så klicka här.

 

Jag är ingen rasist.....men jag kan tycka och jag tycker att mycket är fel i vårat samhälle.
 
Jag tycker inte om att man ska ändra på våra traditioner.
Kommer det hit folk från andra länder så får väl dom lära sig att acceptera att
dom faktiskt befinner sig i SVERIGE!.....som har SINA EGNA traditioner sen långt tillbaka.
 
Vill dom inte delta i våra traditioner så är det ju upp till dom.
Ingen tvingar dom!
Vi ska väl inte behöva ändra på våra traditioner så att det ska passa alla
människor med olika kulturer och tro?
Nä, det tycker inte jag!
 
Det börjar bli för mycket ändringar i den svenska traditionen...... som jag
tycker är synd och skam!
 
Vad tycker ni?????
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0