Trevligt kvällsbesök.......

Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till brorsan med familj.
Där blev det en massa prat och fika.
Vi var inte dom enda som hade kommit på att besöka brorsan och dom.
Medans vi var där kom tre gäster till.
 
Nellie berättade att hon önskade sig en majsorm i julklapp!
Huvva, säger jag!
 
Efter besöket hos brorsan och dom var vi till Ica.
Och där fick jag äntligen mitt paket från Ellos!
 
Nu ikväll fick vi ett trevligt besök av Hasses syster, Helena.
Hon hade bakat lussebullar och biskvier åt Hasse, i födelsedagspresent.
Det var gulligt gjort av henne.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Hihi, om hon får en majsorm antar jag att faster inte är djurvakt om de ska åka bort... ;-)

Svar: Alldeles rätt!!!Faster kanske inte ens vågar hälsa på hos dom..... :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2012-12-23 @ 11:19:54
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0