Under all kritik...........

Idag, på eftermiddagen, var jag och Hasse ner till kyrkogården.
Vi var till Hasses mormor och morfars grav och tände ljus i lyktorna.
Snöskottningen på kyrkogården var under all kritik!!!
Endast de stora och långa gångvägarna var plogade.
Alla gångvägar mellan och till gravplatserna var ej plogade.
Ville man till någon grav, så var det bara att pulsa i snön.
Dåligt!!! Uruselt!!! Skam!!!
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse och drack kaffe hemma hos
Lina och kidsen. Brorsan var på jobbet.
 
Nu ska jag bara vara hemma.....jag ska bland annat beställa julklappar från
olika nätbutiker. Det är så behändigt, tycker jag.
Jag hoppas jag hittar allt på nätet så att jag slipper åka ut i julhandeln och
trängas med alla andra som är lite sent ute med julklapparna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0