Mycket bilåkning idag.......

Först har jag skjutsat mig själv fram och tillbaka till jobbet.
Sen hämtade jag Johanna från praktikplatsen.
Sen senare var det dags att skjutsa Mattias till fotbollsträningen.

Medans Mattias var på fotbollsträningen gjorde jag iordning kvällsmaten.
Maten blev färdig lagomt tills det var dags för mig att sätta mig i bilen igen
och åka och hämta hem Mattias från träningen.

Sen skynda mig in och äta lite mat innan det var dags för mig att ännu en
gång sätta mig i bilen för att köra.
Denna gång skjutsade jag mig själv till akvarellkursen.

När kursen var slut så var det dags för mig att ännu en gång sätta mig i bilen
och styra den mot verket....för att hämta upp Hasse som slutade
jobbet kl. 21.00.

Hmmmm.....undra om det står "privatchaffis" på pannan min???  ;)

Men nu är det färdig åkt för idag!

Jag ska gå och lägga mig alldeles snart....är jättetrött.
Det "straffade" sig att jag inte sov en stund på dagen....för jag har varit
jättetrött och jag hade ingen insperation, koncentration och lust att måla idag.
Jag satt mest och kladdade....så där halvhjärtat.
Ja, jag målade av en bild....men mer än så var det inte....knappt det heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0