Fruksallad och glass......



Tidigare ikväll blev jag så sugen på fruktsallad och vaniljglass.
Så då gjorde jag iordning en fruktsallad på äpple, vindruvor och clementiner.
Bananen fick ligga på ett fat för sig.....för Mattias tål inte banan.

Men det blev inte så där himmelskt gott som jag hade trott och hoppats på.
Trots att det är jättelänge sen som jag åt glass.... och/eller fruktsallad.

Jag försöker undvika glass pga av laktos....och laktosfri vaniljglass finns inte jämt
att köpa....och de gånger jag köper hem glass, så hinner jag aldrig äta ur den...
för det har redan någon annan hunnit gjort......

Men idag fanns det kvar glass i frysen åt mig.
Men tyvärr, tyvärr så var den glassen igen god.
Dels smakade den konstigt....alltså ingen gott...och sen var hela glassen
som iskristaller och seg.....och det gillar jag inte.
Vet ej om glassen jämt är så eller om det är något annat?
Det var i alla fall första och sista gången som jag köper den glassen.

Så jag åt mest av fruktsalladen.....och jag var ju egentligen sugen på
glass och frukt.....så därför blev jag inte riktigt nöjd.... och jag är fortfarande
sugen på fruktsallad MED en god laktosfri vaniljglass.



Trackback
RSS 2.0