Dator.....tårta....tv-program........

Idag var det något större fel på datorerna på jobbet.
Eller ja....det var väl mer någon server som krånglade.....eller något sånt.
Strax före kl. 10.00 kom vi äntligen in i datorerna.

Datorer är bra att ha....och underhållande.....när dom funkar som dom ska!

På eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos mina föräldrar.
Vi var dit och grattade mamma som fyllde år igår.
Hon fick också skraplotter, men tyvärr var det ingen vinst på dom heller.
Hasse var sugen på tårta, så han var in på "Mitt i Smeten" och köpte
med sig en prinsesstårta som vi tog med oss till kaffet....och fikabrödet
som min mamma hade bakat.

Igår kväll skulle ju jag titta på "Desperata Hemmafruarna", men så blev det inte.
Jag var såååå trött, så jag gick och la mig strax före kl. 21.00.
Det händer inte ofta att jag går och lägger mig så tidigt.
Så nu måste jag komma ihåg att titta på reprisen....

Snart ska jag i alla fall kolla på "BB" och förfäras över deras sätt i huset....
och sen imorgon på jobbet, vid frukosten, sitter vi som kollar på "BB" och
ventilerar oss över hur och vad BB-deltagarna gjorde och sa.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0