En stor skit.......

Efter det att jag kom hem från jobbet var jag tvungen
att sova en liten stund.

Sen har jag bara varit hemma och inte gjort något speciellt.
Jag har väl lyssnat hur dom har hållt på att gräva här utanför och
på sopmaskinen som har åkt fram och tillbaka och sopat upp gruset
på en av de två vägar som går här utanför.....och det var inte en dag för tidigt.
Nu kan man tvätta fönstrerna....om man känner för det.
Njaa...ska nog vänta ett tag till, tills det att det värsta pollenet har gått över/lagt sig.

Tidigare ikväll tittade jag reprisen av Big Brother Live....och jag säger då det.
Jag tycker synd om Annika som inte får reda på EXAKT vad som har hänt
mellan Marcello och Jennifer.....att det inte bara var en kyss i bikten.
Nu går hon ju och tror att det inte var mer än en kyss och hon har gett
Marcello en chans till och väljer att lita på honom.
HM...det skulle hon INTE göra (alltså lita på honom) om hon bara visste
eller fick se vad som egentligen hände.

Ja, ja...det kommer den dagen hon får veta sanningen och då hoppas jag
verkligen att hon spolar Marcello....som är en STOR SKIT!




Kommentarer
Postat av: Karina

Har inte kollat på Big Brother på ett tag. Hade Jennifer och Marcello rajtantajtan i bikten? Verkar vara hennes grej i så fall, att ha action i bikten med killar som heter Marcel eller Marcello... :-)

2012-05-08 @ 14:12:21
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se
Postat av: Anki

Håller med dig! Jag var glad att Jennifer äntligen åkte ut. Snacka om blåst tjej, falsk och elak. Jag gillar inte Annika heller för hon är så skrikig och omogen. Hon låter killar göra vad dom vill med henne, tyvärr. Hoppas att hon tittar på BB när hon kommer ut och får se hur mycket som Marcello snackat skit om henne och vad han har hållit på med!



Nu vill jag att Rodney med de för små byxorna ska dra för jag är så less på att se honom. Jag retar mig också på Hanna J som ogenerat springer runt med pattarna framme och försöker att vara så präktig men hon avslöjar ju ideligen vilken lössläppt slampa hon är.



Jag vill att finalen ska stå emellan Camilla, Amandus och Lars. Jag har inget emot Vobban förutom att han vänder kappan efter vinden. Håller med den ena personen ena gången och byter sen. Men det är kanske så man måste göra i det där huset för att inte åka ut eller ställa sig i olag med de andra. Vad vet jag?



Kramiz

2012-05-08 @ 15:11:08
URL: http://anki.superblog.se
Postat av: Jaana

Karina: Ja, dom hade rajtantajtan i både bikten och slussen....med det slutade när dom skulle nästan till...så att säga. Sen vid läggdags blev det istället Rodney som fick sig ett ligg.

Slampa! Det är vad hon är....tycker jag i alla fall.



Kram!

2012-05-08 @ 16:07:22
Postat av: Jaana

Anki: Ja, det var bra att Jennifer åkte ut...för hon bara gnällde och sen är hon ju blåst....för det har hon ju bevisat ett antal gånger.



Annika tycker jag inte heller om...för hon är så omogen och gnällig som du skrev.



Marcello gillar jag inte heller....han är en idiot som tror att man kan behandla kvinnor hon fan som helst.



Hanna J är inte heller min favorit....



Mina finalister idag....kan ju ändras om någon gör något tokigt....är Vobban, Lars och sen står det mellan Amandus och Camilla :)



Man blir nog lite scitzo inne i huset....på ett eller annat sätt....det är ju ingen normal miljö så att säga :)



Kram!

2012-05-08 @ 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0