Morgonhumöret.......

Idag var det INTE jag som vaknade och klev upp ur sängen först!
Det är väldigt ovanligt här hemma.....och händer inte så ofta.
Men idag blev det så.
Det var nämligen Hasse som vaknade först!

Egentligen spelar det väl ingen roll vem som vaknar först eller inte.
Men jag föredrar att få vakna först och få en lugn och tyst stund på morgonen.
Ja, det är skönare att få vakna till i tystheten.....det tycker jag i alla fall.

Är det för mycket liv och rörelse runt mig när jag vaknar på morgonen,
så blir jag gärna lite irriterad.....
Men så har det inte varit förut.....ja, jag har aldrig haft "dåligt" morgonhumör.
Nej, det har blivit så på det senaste åren.
Hmmm....ja, kan ju bero på att jag sover så dåligt? (säkert)....och det har jag ju gjort
det senaste åren.....mest pga av värken.
Ja, så är det nog....och då är det väl sjutton inte så konstigt att morgonhumöret
blir sämre!?!?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0