Pyssel och filmtajm........

På dan gjorde jag ett liiite ryck och grejade lite här hemma....trots
att jag egentligen inte hade någon ork.

Jag tömde diskmaskinen på rent disk (tråkigt).....jag tömde diskstället
på rent disk (tråkigt).....jag gjorde ren micron.....jag diskade sån disk som
vi ej har i diskmaskinen.....jag torkade av lite ytor....jag plockade undan
lite saker som ej skulle vara där dom var.....jag sorterade i våran tidningshög
och blev av med 1/4 av högen.....jag gick igenom flera dagars post som jag
inte har orkat brytt mig om tidigare....jag tvättade min snarkmask.....
Sen blev jag helt slut.....av det lilla.....men, men .... så är det när
man inte har någon energi i kroppen pga av ständig sömnbrist.





På eftermiddagen kom fasters sötipöti Nellie och hälsade på.
Hon ville pyssla, så klart!
Vi satt vid köksbordet och klippte ut bilder från olika tidningar som vi sen gjorde collage av.
Vi passade även på att fika lite.

Nellie hade även varit till frissan för någon dag sen och klippt av sig sitt långa hår.
Hon är så fin så i sin nya, lite kortare frisyr.

När brorsan och Molly kom för att hämta Nellie ville Nellie inte hem.
Hon ville sova över hos oss.....det fick hon.

Johanna och Nellie ska sova tillsammans i Mattias rum....Johanna i Mattias säng
och Nellie i en gästsäng brevid Johanna.

Mattias är inte hemma. Han har blivit bjuden på LAN-party hos en kompis.
Dom är flera stycken som ska spela dator och sova över där.

Nellie hade med sig en film, Alvin och gänget 3, som vi ska snart titta på.
Så här blir det filmtajm med lite chips, ostbollar och dricka.
Mysigt!



Trackback
RSS 2.0