Nellie och Molly.......

Idag tittade jag på lillprinsessan Estelles dop på tv:n.
Programmet var ju längre än själva dopet....men jag såg inte så
mycket av det....för jag slumrade väl till där framför tv:n.
Men själva dopakten såg jag.

På eftermiddagen behövde Lina och Marko lite barnpassning, så
både Nellie och Molly kom hit....och vi var ute hela tiden.













Nellie och Molly hoppade mest studsmatta, men emellanåt hittade dom på något
annat att göra....som att hjula, göra kullerbyttor, prata med faster, leka
sten-sax-påse, busa och toka sig.....med mera.





Det var så varmt i solen så vi satte oss i skuggan när det skulle fikas.
Där var det skönt.
Och vad gott det smakar med fika när man är utomhus.





När Mattias kom hem blev det stoj, bus och lek på studsmattan....till
Nellie och Mollys stora förtjusning.

Mattias har förresten premiärat med att ta sitt första dopp för i år.
Dom var med skolan, på gymnastiken, till Prästa och dom som ville fick bada.
Hmmmm....undra hur varmt/kallt det är i vattnet nu?

Jag minns när vi var ute med båten den 10 maj.....2009 tror jag det var....
då tog jag mitt premiärdopp....och det var väl lite kallt, men skönt ändå.

Hmmmm....få se när man premiärdoppar sig i år?????

Hasse är sen några timmar tillbaka ute och åker motorcykel med några kompisar.
Dom skulle göra en längre tur....men dom hade inte riktigt bestämt sig vart dom skulle.
Dom har i alla fall ett toppen väder för en skön och behaglig motorcykeltur.



Trackback
RSS 2.0