Denna torsdag.......

Idag har jag varit ledig från jobbet.
Jag hade ett viktigt möte att gå på.
 
Eftermiddagen har jag bara tillbringat här hemma.
Jag är jättetrött.
Vet ej om det kan vara sockret som spökar?
 
Johanna har också bara varit hemma idag.
Men hon har däremot gjort mycket nytta.
Hon har bland annat bytt allas sängkläder och just nu dammsuger hon.
Få se vad det blir mer gjort, nu när hon har en sån energi???
 
Själv ska jag orka gå på akvarellkursen ikväll.
Det är näst sista gången.
 
Mattias och hans kompis drog precis iväg till fritidsgården i Morgårdshammar.
Dom ska dit och spela pingis.
 
Och Hasse kom precis hem.
Han har varit iväg och handlat.....det är dags att fylla på lite i kylen och skafferiet.
 
Nu ska jag gå ner och äta av den super goda fisksoppan som mina
föräldrar var hit med idag. Ja, jag "beställde" väl soppan igår när dom var hit.
Själv har jag aldrig provat att göra fisksoppa.
Det gör mina föräldrar så bra, så jag "beställer" hellre av dom.....någon gång så där...... :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0