Det tackar man inte nej till.............

Idag har jag haft en tröttdag.....så det var motigt och
jobbigt att jobba idag......jag hade fullt upp och det mesta av jobbet var jag
tvungen att göra senast idag.
 
Gissa om jag blev glad när min mamma ringde mig på jobbet och frågade
om jag/vi ville komma upp till dom och äta efter det att jag slutat jobba!
Det tackar man ju inte nej till!
 
Så efter jobbet var jag och kidsen, Hasse jobbar, till mina föräldrar och åt
och umgicks. Det var god mat och ett trevligt sällskap!
 
När vi åkte hem så fick vi med oss vaniljbullar som morsan hade bakat.
Vi fick även med oss en påse med bullar till brorsan och dom som vi var förbi
med hemma hos dom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0