Måndagen hittills.........

Imorse när väckarklockan ringde kändes det som om jag
inte hade hunnit sova en blund.....så jag var jättetrött och det
har jag varit hela dagen....mer eller mindre.
 
Idag var det i alla fall ingen händelserik dag på jobbet.....utan det
var en rätt så "normal" arbetsdag......med allt vad det kan innebära.
 
Jag och Hasse kom hem för ett litet tag sen.
Vi har varit hem till brorsan och kidsen på kaffe. Lina var på jobbet.
 
Imorse lämnade jag alla mina capribyxor kvar i garderoben och satte
på min långbyxor.....men det ångrade jag mig rätt så snabbt.
För idag har det varit en varm dag.
Så det var för varmt att ha jeansen på sig idag....tycker jag.
 
När jag åkte hem från jobbet visade bilens termometer på 22 grader.
Jag böt om till capribyxor direkt när jag kom hem och det
kändes mycket skönare och behagligare.
 
Igår kväll missade jag Moraeus program.....grrrrr.
Kom på det 20.50 och då var det försent.
Jag får försöka komma ihåg och titta på reprisen eller så får jag
titta på SVT Play på datorn.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0