Skrivbord och frissan........

Idag när jag kom till jobbet så stog mitt nya skrivbord färdig monterad och på plats.
Några/någon hade till och med flyttat alla mina saker och lagt dom fint
på skrivbordet.....så jag behövde bara göra lite små justeringar bland sakerna.
Det uppskattade jag!
 
Men jösses va ljust bordet är.....det är nästan så man blir bländad när
man tittar på det....hahhahahhaaaa.
 
Jag har försökt justera höjden på bordet så att det ska kännas bra för axeln.
Jag får ont, men inte alls på samma sätt som förut.
Det är stor skillnad....ja, i alla fall idag.
 
Sen höjde jag bordet och stog upp och jobbade....en gång på förmiddagen
och en gång på eftermiddagen....jag börjar lite försiktigt nu när jag lite ovan.....
Nog märks det att man har svaga ryggmuskler.
Men förhoppningsvis så stärks dom lite nu när jag kan variera min arbetsställning
till stående ibland.
 
Fint väder har vi också idag......soligt och varmt.
Jag går fortfarande i capribyxor, kortärmat och barfota i sandaler....och det är inte kallt.
 
Just nu är Hasse och Mattias iväg till frissan.
Nu var dom bägge två långhåriga.
Men Mattias vill ha långt hår.....och det lär han väl få ha....så han ville inte till frissan,
men jag sa åt honom att det skulle han....för han har så jävla tjockt hår så jag tycker att
han gått och väl kan tunna ur det lite....men ändå behålla längden.
Det var med en sur min han satte sig i bilen.
Så få se om han har låtit frissan tunna ur det?????
Och om han är nöjd med det????
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0