Är det "snarkisens" fel igen???..........

Den sista tiden har jag ju varit extra och extremt trött.....då jag många gånger.....ja, dagligen,
har somnat hux flux.....ja, det är som att trycka på en knapp när tröttheten slår till....
och då har det inte spelat någon roll vad jag har gjort.....jag har somnat till ändå.
Det är skit jobbigt!!!
 
Imorse berättade Hasse att han hade varit vaken i natt och hört hur jag
hade fått andningsuppehåll flera gånger.....i minuten.
Hmmm...undra hur länge det har pågått???
Och kanske det är det som är orsaken till denna hemska trötthet????
 
Hur som helst så ringde jag till Hjälpmedelscentralen och frågade om dom kunde
hjälpa mig att höja på maxtrycket på min snarkapparat.....via telefonen.
Först var dom tveksamma till det.....och menade på att Avesta sömnlabb skulle
ha godkänt det först......men till sist så fick jag den hjälpen jag ville ha.....och jag
fick även lova att jag skulle ta kontakt med sömnlabbet och talade om att mitt
maxtryck är höjt.
 
Jag ringde till sömnlabbet, efter det att jag hade pratat färdig med killen på Hjälpmedelscentralen,
men där hade dom slut på telefontiden för idag.
Så på måndag måste jag komma ihåg att ringa till Avesta igen då....och höra
vad dom säger och tycker om att trycket har blivit höjt.......
 
Nu är det bara att hoppas att min trötthet blir bättre med det nya trycket......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0