En viss skillnad.......

Idag hade jag ju tänkt jobba, jobba, jobba och jobba.
Men så blev det inte!
Det kom så mycket annat emellan som hindrade mig ifrån att
sitta och jobba i lugn och ro.
Ja, ja....det kommer fler arbetsdagar......
 
Igår tog jag fram min vårjacka och började använda den.
Och idag skulle jag ha behövt ha vinterjackan på mig istället.
För fyyyy va kallt och ruggigt det är ute....brrrrr.
Dom har ju hotat med att vi ska få en hel del snö....så få hur det blir med det?
Just nu i alla fall kommer nederbörden ner i form av regn.
 
Våran familj har ju varit lite "udda" med att vi fortfarande har en "tjock-TV"
som vi tittar på.....många gliringar har vi fått för det.
Men min sambo har tyckt att så länge TV:n funkar så är det onödigt att köpa
sig en ny TV.....och det har han väl haft rätt i.
Men vi andra har även påpekat ett tag för honom att "tjock-TV:n" inte riktigt
är okej.....i skärpa....färger....osv.
Men det har han inte brytt sig om att lyssna till......förrens NU.
NU har även han märkt att "tjock-TV:n" inte är som den ska vara....ja, den har
helt enkelt gjort sitt!
 
Så idag var Hasse ner till TV-Ljud Service, här på byn, och köpte en ny TV.
Det blev en viss skillnad mellan den nya och den gamla TV:n........
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0