Magbekymmer och åkommor.......

Imorse hade jag väckarklockan på väckning....ifall jag skulle iväg och jobba.
Men så blev det inte. Kände mig fortfarande inte bra i magen.
 
Men under dagens lopp har magen känts bättre och bättre, så förhoppningsvis
blir den bra nu så jag kan åka och jobba imorgon.
 
Visserligen är magen uppblåst....mer än vanligt.
Men det beror nog på min tillfälliga kost.
Jag har i princip levt på filmjölk, vitt bröd och mannagrynsgröt (idag) i två dagar nu.
 
Min mage är inte van med vitt bröd....för det äter jag väldigt sällan.
Jag äter mest rågbröd eller något annat grovt bröd.
 
Så när det ena magbekymret försvinner så ersätts den av en annan
magåkomma.....suck.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du glömde skriva fikabröd

Svar: Gjorde jag!?!?!Hmmmm.......ja, men det stämmer ju!.....jag har faktiskt ätit kanelbulle.......men det räknar jag till vitt bröd.....
jagjaana.blogg.se

2013-04-09 @ 16:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0