Solen försvann.......

Idag när jag slutade jobbet så var solen väldigt varm.
Då tänkte jag att jag skulle höra med Hasse om vi skulle sitta ute någonstans
och njuta av solen och kaffe.
 
Men så blev det inte!
När jag kom hem låg Hasse fortfarande och sov....efter ett nattskift.
När han vaknat till åkte han och tvättade våran bil....som var behövligt....för den såg bedrövlig ut.
När Hasse väl kom hem från biltvätten så hade solen gått i moln....och
där blev den sen kvar resten av dagen.
 
Tidigare ikväll var jag och Johanna iväg på akvarellkursen.
Tyvärr så var det sista gången idag, för denna termin.
Nu är det bara att vänta och se om det blir någon ny omgång i höst.....
 
Idag kommer äntligen mina söti-pötisar hem ifrån Egypten.
Dom har varit där på semester i en vecka.
Jag har saknat och längtat efter dom, så imorgon har jag planer på att
hälsa på dom och höra hur dom har haft det.
Det ser jag framemot!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0