Varmt, varmt, varmt och VARMT!!!........

Det har varit en varm dag....och blåsig....till och från.
 
Hasse har varit ut på sjön i några timmar.
 
Själv har jag mest varit hemma, men på eftermiddagen "vågade" jag lämna
hemmet för en stund.
Jag och Mattias var hem till brorsan och dom.
 
Jag skulle höra med kidsen hur dom hade haft det på Kolmården.
Men jag fick inte höra så mycket.....för dom hade inte tid med mig.
Nellie hade en kompis hemma och Molly skulle hela tiden vara med Mattias.
 
Lilla Sixten var ute på gården....till och från....och han såg så gullig ut.....för han
är ju så liten och lurvig.....och väldigt lekfull.
 
Här inne är det hett som bara den.
Det blir nog en jobbig natt.....igen......för min del i alla fall.
 
Dom har ju "hotat" med åska ikväll/inatt.
Men hittills har vi klarat oss....."peppar, peppar...."
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0