Kladdkaka lyx.......

På förmiddagen åkte Hasse ut med skotern.
Han och hans bror skulle pimpla på Barken.....och grilla korv.
Jag var faktiskt sugen ett tag på att göra dom sällskap, men samtidigt
hade jag lite att göra här hemma.
 
Jag har bland annat samarbetat med tvättmaskinen.
Jag har fixat kläderna in och ut i maskinen, sen har den tvättat dom.
Jag har även haft ett samarbete med spisen, då vi tillsammans fixade dagens lunch.
Sen har jag små pulat lite med olika saker......plockat lite här och där....fixat till
lite här och där.....osv.
 
Mot kvällningen var jag och Hasse hem till Anette och Henke.
Dom stod för kaffet och vi hade med oss fikat.
 
 
 
Vi köpte med oss en sån här kladdkaka.
Jag skulle egentligen ha den vanliga kladdkakan, men den fanns inte.
Då fick jag syn på denna och tänkte att den lär man ju prova.....ja, jag visste
inte ens att det fanns fler sorter av Frödinges kladdkaka.....men nu vet jag.
 
Mmmmm....den var ljuvligt god.....och väldigt chokladig.....och söt.
Till kladdkakan hade vi vispad grädde.
GOTT!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Frödinges kladdkaka är jättegod! Jag visste inte heller att den fanns en lyxvariant. I julas provade vi deras kladdkaka med pepparkakssmak. GLÄRG!
Mjuk pepparkaka och kladdkaka är gott var för sig, men INTE ihop! :-)

Svar: Jahaaa??Visste inte att det fanns med pepparkakssmak.
Hmmm....ja, det låter lite "udda" kompination....pepparkaka och kladdkaka.
Nu har ju inte jag smakat på det, men jag tror nog som du tycker.....att pepparkaka för sig och kladdkaka för sig :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-02-20 @ 18:33:03
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0