Fin vinterdag, men så kallt....brrrr......

Brrrrr....idag är det kallt ute....ja, det är riktigt ruggigt kallt.
Det är inte bara temperaturen som gör det, utan det blåser ju också ....brrrr.
 
Solen var ju framme på dan, så det var en sån där fin vinterdag idag.
Jag hann även, för ett kort ögonblick, bli lite sugen på att bege mig ut på en fotosafri.
Men jag kom till mina sinnes fulla bruk och insåg att det skulle bli alldeles för kallt.
Att fotografera ute när det är så här kallt är inte så roligt....man blir såååå genom-
frusen om fingrarna och händerna......för jag kan inte ta kort med tjocka handskar/vantar på......plus
att själva kameran är ju iskall.
Nä, jag får vänta tills det blir lite mildare ute.....
 
Eftersom det är så kallt och ruggigt ute, så har jag bara varit hemma sen jag
kom hem från jobbet......och gjort lite dittan och datten.....
 
Hasse är och gör ettt eftermiddagsskift på verket....så idag har han det kallt om öronen
när han ska köra lok och/eller hålla på med tågvagnarna......brrrrr.
 
Just nu gör kidsen iordning kvällsmaten.
Det ska bli tacos!
Mmmm....gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0