Gjorde skit ont!!!........

Nu i några dagar har jag ju klagat på vädret, så då tänkte jag
även passa på att göra det idag med.
Idag är jag inte nöjd med vädret för att det är töväder!
Och just nu regnar det ute!
Nä, ska det vara vinter så ska det vara det.......med snö, några minusgrader
och som pricken över i:et, soligt.
Då skulle jag vara nöjd!
 
Idag har jag varit hemma från jobbet.
Jag har även varit till vårdcentralen med min ¤&/%¤!# böld.
Läkaren snittade upp bölden, och det gjorde skit ont!
Bedövningen gjorde ont, snitten (två stycken) gjorde skitont, när läkaren och
distriktsköterskan klämde på den gjorde det ont, när dom satt i en dränering
i såret, gjorde det så in i helvetes ont.
 
Jag har fortfarande ont i såret och jag är öm, men det är en annan sorts
smärta nu än när bölden var hel.
 
Jag fick även medicin att äta.
Eftersom jag är allergisk mot penicillin, som läkaren ville ge mig, så fick jag
något annat istället.
Hmmm.....så nu är jag lite nervig över om jag även ska reagera mot den medicinen
med nässelutslag och svullnad i ansikte.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0