Jobbat, pysslat och handlat........

Imorse var det -20 grader när jag åkte till jobbet.
Och för ett tag sen när jag och Johanna kom hem från Ludvika visade
termometern på bara -6 grader.
En viss skillnad!
Men så har dom ju lovat mer mildare väder framöver....ja, till och med regn
kunde det bli nästa vecka.
 
Idag på dan hade jag Molly här ett tag.
Hon och jag körde dans-stop....där både hon och jag skulle dansa i omgångar.
 Molly bestämde musiken..... och då blev det bara låten "Gangnam Style"...
om och om igen....i lite olika versioner.
Det är Mollys favoritlåt....just nu.
 
Jag och Molly hann även pyssla lite.
Idag pysslade vi med filttyg.
Vi hann inte pyssla så länge, men några dukar, filtar och mattor blev det
till hennes "Pet Shops".
 
Senare på eftermiddagen....ja, eller mer mot kvällningen....åkte jag och
Johanna till Ludvika.
Johanna skulle dit och hämta ut sina nya glasögon och linser.
Mattias glasögon hade tyvärr inte kommit än.
Jag passade på att besöka Apoteket medans Johanna var till Synsam.
Sen åkte vi till Coop på Lyviksberget och handlade.
Idag var det mycket folk i affären....och trångt....och köer.
 
Nu ska jag tillbringa kvällen framför tv:n och här vid datorn.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katja Palokangas

Hej !!
Hoppas att allt ar bra med er. Med oss ar det bara bra. Solen skiner och det ar varmt och skont. Resan gick bra. Vi har nyss varit pa spa. Jag tog fot massage och Jonas tog svensk massage.....det var riktigt skont. Pa tisdag ska vi pa utflykt. Vi ska till en o som heter Paradise Island. Dar ska vi snorkla och ata och ha det bra. Maten pa hotellet ar bra. Finns mycket att valja mellan. Ar man torstig ar det bara att ga till baren och hamta. Sa skulle man ha hemma ocksa.....
Ha det bra sa lange. Nu lockar poolen. Vi ska forsoka att logga in pa resdagboken nan dag.
Soliga halsningar Katja och Jonas

Svar: Hej! :)Ja, jag märker att ni har det bara bra :)
Va skönt!
Roligt att höra av er!
Ja, jag ser framemot bilder och text i resedagboken. Kollade där igår, men såg inget.
Här är det väl som vanligt....mer eller mindre.
Ha det så gott och slappa, njut och ladda batterierna!
Kram Jaana
jagjaana.blogg.se

2013-01-26 @ 16:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0