Skavlan igen......

Idag på jobbet hade vi en "råtta" inne på verkstaden.....igen....YÄÄÄK!
Ja, det finns säkert fler "råttor"inne i byggnaden, men idag var det bara en som var framme idag.
Usch och fy!!!
 
På eftermiddagen var jag iväg till frissan, fast den här gången var det Mattias
som skulle putsas på skallen.
Jag var bara med som chaufför och bankir :)
 
Ikväll blir det att bara vara hemma och softa....så verkar det även bli för Hasse och Mattias.
Johanna däremot har gått iväg till en kompis och hon ska även sova över där.
 
Klockan 21.00 ska jag sitta framför tv:n och se på "Skavlan" som har
säsongspremiär idag.
Jag gillar Skavlan och hans program!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0