Sockerkaka.......

Usch, idag är jag TRÖTT!!!
Flera veckors dålig nattsömn börjar sätta sina spår i mig......
 
Efter jobbet har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket.
Trots att jag är så trött så somnade jag inte på soffan.....och framför tv:n....
fastän det var det jag hade hoppats på.....
 
När jag kom hem från jobbet idag, möttes jag av doften av sockerkaka.
Hasse hade bakat och hade en sockerkaka i ugnen.
Gissa om jag blev förvånad och överraskad!
 
Så när sockerkakan var färdig, serverade Hasse mig en skiva nybakt sockerkaka
och en kopp nykokt kaffe med en skvätt mjölk i.
Det var gott!
 
Idag började skolorna igen.....SKÖÖÖÖÖNT!!!
Nu blir det ordning med sovtiderna i det här huset.....hoppas och tror jag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0