"Den där veckan"........

Jag trodde och inbillade mig att ju äldre man blev desto mindre
besvär fick man med PMS:n och allt som hör till den och kommer med den.
Men så fel jag hade!!!
 
För min egen del är det tvärtom!
 
I min ungdom hade jag det besvärligt med "den där veckan".
Efter det att jag födde barn blev "den där veckan" mindre besvärlig.
Men sen några år tillbaka....har "den där veckan" blivit värre än någonsin....mycket värre.
 
Nuförtiden blir jag "fångad" i mitt hem, de första dagarna av "den där veckan".
Tråkigt och drygt!!!
Ja, det är jävligt drygt och jobbigt......utan att gå in på detaljer.
 
Så idag har jag inte varit och jobbat och kommer inte att göra det
imorgon heller....tyvärr.
 
Jag har bara varit hemma.....och velat gjort en massa saker som jag just
nu inte kan göra....pga av "den där veckan".
Men så är det väl. Man är ju aldrig så sugen på att göra en massa saker som när
man inte kan det.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jaana.
usch så tråkigt med detta elände vi kvinnor får dras med!!!!! hoppas du får en fin helg i alla fall ;)
mia

Svar: Hej Mia!
Tack! Ja, jag hoppas också att jag hinner njuta något av helgen.

Trevlig helg till dig med!
Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-07-05 @ 13:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0