Molly i sitt esse........

Inatt sov jag skit dåligt!
Hade så ont i hela kroppen efter min och Johannas cykeltur igår.
Men imorse kändes det lite bättre.....
 
Jag var tillbaka på jobbet idag.....och det fanns mycket att göra.....så
arbetstiden den bara rusade fram.
 
På eftermiddagen var min mamma förbi här med lite nybakat..... vaniljbullar
och blåbärspaj. Mums!
 
När mamma skulle fortsätta sin färd till brorsan och dom....för att även
lämna av nybakat där.....följde jag och Johanna med dit.
Där blev det kaffe och mycket skratt.
Molly var i sitt esse och underhöll oss med lite olika saker.
 
Efter besöket hos brorsan och dom fortsatte jag och Johanna till Ludvika.
Vi var till Lyviksberget och handlade.....kylskåpet behövde lite påfyllning.
 
Nu ska jag gå ner och äta.
Johanna har kockat......hon har gjort bandspagetti och köttfärssås....och hon har
även gjort qournröra/sås till sig själv......(vi andra i familjen tycker inte om qourn).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0