Ett år äldre.......

 
 
 
Jahapp!..... idag när jag vaknade så var jag ett år äldre än vad jag
var igår när jag gick och la mig.
Tiden går ju så fort!!!
Man hinner ju knappt med i svängarna ju!
 
På jobbet hade jag fullt upp och tiden gick fort.
 
När jag kom hem väntade blommor, present och fika på mig......
fastän jag hade sagt ifrån mig det...... hmmm....
Mina föräldrar kom också förbi och gratulerade mig med en present och blommor.
 
Molly ringde mig idag och sjöng "Ja må du leva".... gullungen!
Hon talade även om att hon skulle komma någon annan dag och fika.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis😊🎂💐🎈🎉🎁

Svar: Tack så mycket, Maggan! Kram! :)
jagjaana.blogg.se

2014-08-25 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0