Dålig sovmorgon.... god lasagne.... fika ute.....

Sov dåligt inatt... av många olika anledningar.
Och det i sin tur gjorde så att jag låg länge kvar i sängen på förmiddagen.
Jag försökte somna om hela tiden, men det enda som skedde var att jag
slumrade till en stund och sen vaknade jag.... och så där höll jag på....
tills jag klev upp vid ca 10.30.
 
Idag till lunch gjorde jag något som jag inte har gjort på länge.
Hemgjord lasagne, min lasagne!
Mmmm.... den är så god!
 
På eftermiddagen kom Mattias hem efter en LAN natt med kompisar.
Han gick raka vägen upp till sin säng och la sig och sov.
 
Mot kvällningen åkte Hasse till jobbet en sväng.... han har jourhelg.
 
Mot kvällningen skjutsade jag Johanna till kompisar, där dom skulle ha
förfest innan dom skulle ner till hamnen och till bryggan.
 
Själv cyklade jag ner till brorsan och dom för att fördriva tiden.
Hasse kom också dit efter det att han hade slutat på jobbet.
Vi satt ute och fikade.... tills det att det kom för många flygfän som störde
och irriterade oss.
Då åkte vi hem.
 
 
 
 
Lina hade gjutit denna betongfat av ett stort rabarberblad.
Fin!
 
Hmmm... få se när jag kommer igång med betonggjutningen?......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sixten var också ute.
Han var överallt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har man ingen piltavla, så kan man ju alltid låtsas att man har en.....
 
 
 
 
 
 
 
Kidsen lekte något.... där Molly fick vara en kanin i bur.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0