Molly som cirkusartist..........

Imorse när väckarklockan ringde var det tänkt att jag skulle
till jobbet, men så blev det inte.....
 
Förmiddagen sov jag bort.... i princip.
 
På eftermiddagen, klockan 16.00, var jag och Johanna
i Bergahallen och tittade på Molly som uppträdde med Cirkusskolan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var cirka 40 st barn som uppträdde i olika cirkuskonster.
Uppträdandet höll på i ca en timme.
Alla barnen var så duktiga och modiga!
Och det var en trevlig och underhållande timme!
 
Hasse var ej med och tittade, för han åkte ut med motorcykel tillsammans med en vän.
Han är fortfarande ute och glider.
Mattias var inte heller med, som ju inte är så ovanligt eller konstigt.
 
Resten av dagen har jag inte gjort något särskilt....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0