Värk.....

Idag kom jag iväg till jobbet, även om det tog emot.... av olika anledningar.
 
På jobbet hade jag fullt upp och mer där till.
Virrigt och rörigt var det fortfarande.... ja, till och med värre än förra veckan.
 
Idag utnyttjade jag friskvården på jobbet.
Jag var iväg till gymmet och gjorde ett svettigt pass.
Tyvärr så fick jag ännu ondare i höftet/bäckenet av gymbesöket.... ja, det får jag varje gång.
 
Jag har haft ont i höftet så länge nu, så nu har jag beställt tid till sjukgymnasten.
Men tyvärr så har han inte någon tid förrens den 10 juli.
 
Värken i höftet begränsar mig enormt vissa dagar.
Jag får även min nattsömn störd av värken.
Så jag hoppas verkligen att sjukgymnasten hittar/vet felet och kan åtgärda den.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0