Tacos och fika.......

Nu är det den tiden på året då mina föräldrar fyller år inom en veckas tid.
Idag fyller min pappa år och på torsdag fyller min mamma år.
Sen några år tillbaka så har mina föräldrar sagt ifrån allt firande....eller ja, det
har dom väl sagt ifrån för läääääänge sen, men att det är jag som har envisats med att fira dom ändå....
tills för något år sen då jag nästan accepterade deras önskan.....
 
För att nästan fira mina föräldrars födelsedagar, så bjöd vi dom på mat idag.
Inget märkvärdigt, eftersom dom inte vill bli firade....utan bara vanlig mat som
vi själva brukar äta som lunch eller middag.
 
 
 
 
Idag blev det tacos.
Gott!
 
Efter maten tittade vi på damernas tremil från Holmenkollen.
Under den tiden kom min bror, Lina och Molly hem till oss för att fira dagens
födelsedagsbarn.
 
 
 
 
 
 
 
Efter skidåkningen blev det fika vid köksbordet.... och en massa prat.
Vi hade det trevligt och tiden gick fort.
 
När gästerna hade gått hem så var det dags att skjutsa Johanna till Borlänge.
 
Resten av dagen, det vill säga kvällen, har vi bara varit hemma.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattisönskningar till din pappa och mamma <3 kommer från mej :) Kram Marjo

Svar: Tack, Marjo!Ska hälsa till dom!

Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-03-10 @ 07:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0