Semeltårta och semlor......

Vad har hänt idag då?
 
Ja, jag har varit och jobbat.... fortfarande på ½-tid.
Just nu räcker det gott och väl!!!
 
På eftermiddagen var jag hem till brorsan med familj.
Åh, det är så skönt att ha dom hemma igen.....efter en vecka i Egypten.
Jag har saknat dom!
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen kom Helena och Lars förbi här på kaffe.
Helena hade bakat en semeltårta och vanliga semlor som hon hade med sig.
Hon är så snäll som tänker på oss!
 
Jag provade att äta en liten bit av semeltårtan och det gick väl så där.
Jag klarade inte av att äta upp biten på en gång.....utan jag åt den i omgångar.
Mmmm....det smakade gott!
 
Nu ska jag ner och kolla på Glada Hudik-gänget.....på TV4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0