Sönderstucken........

Igår var jag tillbaka på jobbet igen.
Jag hade även en sån där "trött-dag" igår.
Efter jobbet somnade jag sittandes på soffan och jag sov ett bra tag.
Men inte blev jag något piggare för det.....
Senare på eftermiddagen var jag förbi hemma hos brorsan och dom, på kaffe.
Hasse kom också dit efter det att han hade varit till frissan.
På kvällen var jag hemma.
Vi fick även ett besök av Helena på kvällskvisten.
 
Idag började dagen med ett besök på vårdcentralens lab.
Så nu ser jag ut som värsta sprutnarkomanen i båda armarna.
Med andra ord så var jag svårstucken idag.
Det tog ca en halvtimme att få fram/ut blod till att fylla 9 st provrör..... och ca 12-15 st nålstick....
och det behövdes två sköterskor till detta.
 
Efter lab besöket åkte jag till jobbet.
Och nu ska jag snart åka hem.... då jag har gjort mitt skift.
Skönt att komma hem, för det har varit en väldigt rörig dag här på jobbet.
Mycket ljud och rörelse, så det har varit svårt att jobba.... och även svårt att skriva
detta inlägg.... som jag har fått göra i olika omgångar..... då jag har blivit
avbruten "hundratjugofemtio" gånger.... av olika anledningar.
 
Så nu ska det bli skönt att komma härifrån!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0