"Rått-djur" gillar jag INTE......

Jobbsituationen är oförändrad... i det stora hela... mer eller mindre.
Med andra ord har den inte blivit ett dugg bättre än.....
 
När jag kom hem från jobbet var det bara för mig att varva ner mig och till
slut vila och sova en stund.
Just nu känns det som om jobbet håller på att knäcka mig.....
 
På eftermiddagen var jag iväg på ett möte.
Efter mötet var jag och Hasse hem till brorsan och dom.
 
Nellie hade fått ett nytt husdjur som hon var överlycklig för.
En dvärghamster.
Yäääk!!!
"Rått-djur" kallar jag det för!
Jag var väl en snabbis upp till Nellies rum och tittade på hamstern, men NEJ,
jag ser ingen tjusning i den.... den är helt enkelt ett "rått-djur" för mig och
då är den "äcklig"..... tycker jag.
Molly tyckte jag var elak som tyckte så om Nellie hamster.
Men vad ska jag göra?
Jag kan ju inte låtsas och ljuga att jag tycker om ett "rått-djur"... nä, då är
det bättre att vara ärlig på en gång... vilket jag har varit.
 
På tal om Molly.
Nu hade hon tappat den andra framtanden.... och nu har hon en stor glugg....
hon är sååååååå jävla gullig med sin glugg!!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0